Velkommen til Valkyrien Vinterbadeklubs tilmeldingsside: KLUBMODUL.

Ønsker du at blive medlem?
Er du endnu ikke medlem, men ønsker medlemskab i Valkyrien, kan du oprette en profil hos os her øverst til højre på siden under "Opret profil".
Du kan derpå tilmelde dig "holdet" Nyt medlem/venteliste - det koster 1.900 kr. Kontingent (900 kr.) + indmeldelsesgebyr (1000 kr.) og armbånd depositum (100 kr.).
Prisen inkluderer fri badning  i vinterbadesæsonen, som løber hvert år fra 1. september - 31. april samt sommersæson 1. maj - 31 august.

Vi opkræver kontingent hvert år, i slutningen af august.

Er du allerede medlem?
Er du allerede medlem af Valkyrien kan du logge på og se og ændre dine profil oplysninger.

Har du glemt dit kodeord, kan du bruge funktionen "Tilsend nyt kodeord", så sender systemet selv en ny kode til den mail du har oprettet dig med.

Har du spørgsmål til indmeldelse eller dine oplysninger hos os kan du kontakte kontaktvalkyrien@gmail.com, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.